bokrapport mars

Jag läser fortfarande inte så mycket som jag skulle vilja och jag fattar inte varför det inte funkar. Nåja, här är vad jag hann med i mars:

Åsa Linderborg - Mig äger ingen
Sara Villius - Sex
Daniel Sjölin - Världens sista roman
Jenny Tunedal - Kapitel ett
Emma Granholm - Liv & Lovisa
China Miéville - Un Lun Dun
Jenny Diski - On trying to keep still
Åsa Moberg - Hon var ingen Florence Nightingale

För närvarande är jag hiskeligt förkyld och har inte gjort mycket mer än sovit de senaste dagarna. Jo, en utflykt till Dagsås Yoga Mangalam blev det i helgen. Inte för att yoga utan för att träffa vänner från författarskolan. Väldigt inspirerande, förkylningen till trots.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0