bokrapport maj

Jaha, då har det gått ännu en månad. Lästa böcker i maj blev:
Lionel Shriver - Vi måste prata om Kevin
Erlend Loe - Gör vad du vill
Johanna Nilsson - SOS från mänskligheten
Andreas Roman - Mörkrädd
Olivia Bergdahl - Demo (dikter)
Marie Norin - Mellan handen och munnen, halsen är en bro, mellan skallen och bröstbenet (dikter)
Birgitta Stenberg - Fritt förfall
Elise Karlsson - Fly

Sen har jag hunnit lyssna på fyra ljudböcker också:
Margaret Atwood - Kattöga
Mia Törnblom - Mera självkänsla!
Marie Hermanson - Hembiträdet
Joyce Carol Oates - Snygg

Efter Andreas Romans riktigt otäcka bok känner jag mig sugen på mer skräck. Jag fingrar på Sergej Lukajanenkos Nattens väktare i brist på John Ajvide Lindqvists nya som jag inte hunnit införskaffa än.

Annars lär jag nog ändå få skräck så det räcker i sommar eftersom det återigen är dags att återvända till min egen lilla skräckroman. Och det här blir antagligen sista gången jag arbetar igenom den. Det betyder dock inte att jag tänker ge upp. Snarare det motsatta...

Kommentarer
Postat av: Ems

Herregud va mycket du läser! Det har inte jag tid med, även fast jag hade velat det.

2008-06-01 @ 22:42:28
URL: http://emeliesplace.blogg.se
Postat av: saom

Verkligen flitigt. Jag blir inspirerad.

2008-06-28 @ 15:14:12
URL: http://saom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0