bokrapport april

Ah, äntligen lyckades jag hinna med tio...

Nattens bibliotek - Alberto Manguel
Hey Dolly - Amanda Svensson
På Chesil Beach - Ian McEwan
Ich bin ein bibliothekar - Christer Hermansson
Wild Seed - Octavia E. Butler
La Cucina - Lily Prior
De skamlösa - Sisela Lindblom
magic.circle.com - Gunila Ambjörnsson
Hello Love
- Charlotta Cederlöf
No one belongs here more than you - Miranda July

I onsdags vårstädade jag bokhyllorna och spred ut böcker över hela golvet. Jag lyckades också sortera bort hela 23 böcker, vilka jag känner att jag kan skiljas från utan större men. Trots detta blev det ändå inte mer plats i bokhyllorna... Kan någon förklara det fenomenet för mig?

Kommentarer
Postat av: mingla

Håller på med ett skolarbete om just bloggning. Tänkte bara höra ifall du får betalt för att blogga? Vore snällt om du ville svara.

2008-05-02 @ 20:11:41
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0