bästa födelsedagspresenten

Så här mitt i värsta julstöket passar jag på att fylla år. Än så länge har jag inte fått en enda bok, men däremot ett riktigt schyst läshjälpmedel som möjliggör läsning i nästan alla situationer, nämligen ett "book seat". Nu går det alltså utmärkt att läsa samtidigt som man har händerna fria till annat, till exempel en kopp varmt te, chokladpraliner, ett glas vin, eller bara för att det är så kallt att man föredrar att ha fingrarna under filten.

Bokkudden i sig själv...

 

...och med bok.


Kommentarer
Postat av: pål

Oj, något sådant här har jag letat efter. Beställdes den över internet eller hur fick du tag i den?

2010-12-24 @ 18:30:26
URL: http://varldenskabrinna.blogspot.com/
Postat av: Mia

Åh! Var ar den kopt!

2010-12-25 @ 01:09:20
Postat av: Mikael Ölmestig

Den finns i välsorterade bokhandlar. Tidigare har de siktats i vår hemstad, men de fanns inte där längre. Denna är köpt på Bokia på avenyn i Göteborg.

2010-12-31 @ 13:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0