the age of the vampire?

Förra året kunde man se både "True Blood" och "Being Human" på svensk TV, vilket måste anses som ovanligt mycket vampyrer (och andra övernaturliga varelser) på en och samma gång, och jag som i vanliga fall inte är mycket till TV-tittare fick plötsligt en TV-serie att se fram emot för första gången sen "Arkiv X" slutade. Det här året ser ut att kunna bli lika bra. Säsong två av "True Blood" kommer på SVT längre fram i vår, och nästa fredag börjar "Vampire Diaries" på TV6, en serie som bygger på L.J Smiths böcker med samma namn. Jag minns att jag läste dem för lääänge sen, men kommer inte ihåg särskilt mycket av innehållet, så det är läge för en omläsning. Hur som helst hoppas jag på många trevliga TV-kvällar i vår.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag älskade Vampire Diaries-böckerna när jag var typ 15. Försökte läsa om dem förra året men gav upp efter en halv, det var för tråkigt. Men tv-serien gillar jag. :)



2010-02-01 @ 17:47:07
URL: http://www.unt.se/bokbloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0