nyårslöftet brutet

Ja, jag vet att jag har sagt att jag inte skulle låna några böcker från biblioteket, men nu har jag ändå gjort det. Det som fick mig på fall var Sofi Oksanens senaste roman Utrensning. Det visade sig att min lokala biblioteksfilial var den enda i stan som hade boken inne, på alla andra ställen var den utlånad och dessutom kö, så jag kände mig tvungen att ta chansen innan någon annan hann före, annars hade jag fått vänta jättelänge på att få läsa den. Eftersom jag älskat Oksanens tidigare böcker har jag väldigt höga förväntningar på den här.

I kväll är det dessutom bokcirkel, så jag måste bege mig tilll ett bibliotek igen. Hoppas att jag kan hålla mig, det här får inte bli någon dålig vana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0