tegelstensutmaningen - uppdatering

Högen med recensionsböcker krymper stadigt och andra läsuppdrag börjar lida mot sitt slut. Vilket innebär att jag faktiskt haft tid att läsa Drood. Har nu kommit till sidan 648. Det är med andra ord ”bara” drygt 300 sidor kvar innan jag går i mål. Fast min plan att hinna läsa ut den innan månaden är slut lär inte funka, men förhoppningsvis ska jag inte dra över tiden så väldigt mycket.

Jag måste också säga att jag verkligen tycker om den här boken. Den är så mustig och spretig, och samtidigt lätt att hänga med i. Och tydligen har den gjort intryck på mig också. En natt drömde jag till om med om titelpersonen Drood (och alla ni som redan har läst boken inser att det inte är en alltigenom angenäm upplevelse).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0