vadå köpstopp? det var ju bokmässa...

Nej, jag hade inte gett mig själv köpstoppsdispens under bokmässan. Och ja, det är väl självklart att det inte funkade. Trodde någon på allvar något annat?

Hur som helst, härmed bekänner jag mina synder:

 

Men jag måste påpeka att Svenska kulter köptes för presentkort, och om man handlar med presentkort räknas det inte som ett brott mot köpstopp! Alltså har jag rent tekniskt bara köpt en bok, Hannele Mikaela Taivassalos Åh, kom och se här. Men den var å andra sidan så snygg att det känns värt det.


Kommentarer
Postat av: Malin

Köpstopp under bokmässan?! Att du inte skäms! Dumheter ....

;)

2010-09-27 @ 21:29:55
URL: http://malinthewriter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0