bokmässan, lite statistik

Antal tygkassar: 1 knallorange från Sekwa. Tror att den kommer att vara min favoritbookbag för ett tag framöver.

 

Antal köpta böcker: 4. Spökriddaren och hans väpnare av Cornelia Funke (signerad!), Ingen riktig kvinna av Virginie Mouzat, Förbjuden frukt av Sarah Addison Allen, samt Nattens begär av Sherrilyn Kenyon. De två sista köpte jag typ tio i fem på söndagen för 25 kronor styck.


Antal köpta tidningar: 1. Ett nummer av Vi Läser som de reade ut på söndagseftermiddagen för 20 kronor. Fick dessutom ett paket chokladkex på köpet.


Antal gratistidningar: 1. Book, som jag trodde var ett seriöst försök att skapa ett alternativ till Vi Läser, men som visade sig vara ohämmad reklam från Akademibokhandeln och Adlibris.


Antal bokmärken: 5. Finaste var från Lärarförbundet . Magnetiskt med vackert foto med grässtrån och vattendroppar på. Tog ett till mamma också.


Antal mingel: 0. Hittade inga såna, antagligen för att jag var där vid fel tider.


Antal seminarier: 5 på söndagen.


Antal monteraktiviteter: 8 (5 på fredagen, 3 på söndagen)


Antal besök i bloggrummet: 0. Tänkte att jag skulle gå dit men det blev aldrig av.


Antal tablettaskar: 1. Mest för sakens skull, gillar egentligen inte godiset. Letade Cirkeln-askar med lakrits i, men de var slut…


Antal minuter i toalettkö: Knappt 1. Knepet är att undvika alla toaletter i närheten av mässgolvet. Gå en trappa upp i stället.


Antal räkmackor: 0. Är ju veggo, såatteh….

 



Kommentarer
Postat av: Bryndis

Den kom till god nytta ígår i svamskogen där den fick härbärgera 3.5 kg svamp. Mycket nöjd med den fina påsen! :-)

2011-09-26 @ 16:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0