på väg mot bokmässan

Okej, om en timme går tåget som ska ta mig till Göteborg och bokmässan. Har allting under kontroll, tror jag. Har packat vattenflaska, bananer och choklad, det vill säga allt som behövs för att hålla en på fötter under mässan. Det enda problemet är den här förkylningen som jag dragits med i en vecka nu och inte verkar kunna skaka av mig. Packar därför ner massor med pappersnäsdukar, nässpray och värktabletter också.

 

Har inte riktigt bestämt mig för vilken bok jag ska ta med som reselektyr. Föredragsvis något kort och nätt för att hålla vikten nere, samtidigt som jag känner att det vore vettigt att ta med någon recensionsbok eftersom högen börjar bli otäckt stor. Beslut, beslut…

 

För övrigt blir det här min nionde bokmässa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0