scandi crime

På väg mot Kensington Gardens slank jag in på bokhandeln Waterstones och fann där en hel hylla med så kallad Scandi Crime. Bara skandinaviska deckarförfattare med andra ord. Stieg Larsson är förstås populär, men också Åsa Larsson och Jo Nesbö låg i topp.


På Waterstones passade jag också på att införskaffa den här lilla prylen, en "book holder" som hjälper till att hålla sidorna på plats då man bara har en hand ledig. Har inte testat den än, men tror att den kan komma till användning.


Kommentarer
Postat av: Monika

En sådan där bookholder fingrade jag på i somras och funderade över om jag verkligen behöver den (som om det skulle spela roll) och om den inte förstör boken (det är ju viktigt förstås). Meddela gärna när du använt den :)

2011-09-08 @ 19:26:10
URL: http://bokslut.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0