apokalypsen är nära

Jag tillhör inte den skaran som blev tokförälskade i Cirkeln då den kom förra året. Jag läste den och tyckte det var en okej bok och var tillräckligt intresserad för att vilja läsa uppföljaren, men jag förstod ärligt talat inte varför folk tokhajpat den så.


Eld däremot … herregud, jag har knappt kunnat lägga den ifrån mig. Alla de där små grejerna som störde mig i den första boken är helt borta och berättelsen sitter som en smäck. Det är så grymt spännande att jag knappt vet vart jag ska ta vägen.

 

Får ju säga att jag är mer än lovligt peppad inför tredje boken nu.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mia Hansén

Aha, och då blev jag nyfiken på Eld. Jag som inte alls gillade Cirkeln fastän jag ville så gärna. Nu har du övertygat mig!

2012-08-18 @ 20:25:22
URL: http://joakimdesign.com/kreativituren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0