fyra skäl till bloggtorka

Efter en hyfsat inspirerad bloggperiod har det den senaste veckan varit tämligen tomt här. Jag är helt enkelt alldeles för upptagen med att läsa. Läsa recensionsböcker, läsa skrivarcirkeldeltagarnas texter, läsa och redigera mitt eget manus (för typ etthundrafemtionde gången, känns det som i alla fall), och så all den vanliga nöjesläsningen förstås. Finns sämre skäl till att inte blogga, eller hur?

 

Fick en massa lästid i helgen i form av en tågresa till Karlstad, tur & retur. Hann med nästan hela Timeless, femte och sista delen i The Parasol Protectorate, på den resan. Tåg + böcker = sant.

 

Fast det är dags att skärpa sig nu. Till helgen ska jag i alla fall se till att få till ett par inlägg, bland annat om konsumtionskritiska Köp inte den här boken! av Ann-Christin Gramming, som är min fackbok för den här månaden, samt nästa land i den nordiska läsutmaningen (Norge).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0