ännu fler bokfynd (och ett litet filmtips)

Knappt har bokmässebaksmällan lagt sig innan bokköparlusten börjar vakna till liv igen. Mitt bästa sätt att hantera detta är att gå till Byring & Bråte. Där kan man nämligen hitta alldeles utmärkt litteratur för en väldigt billig penning. Som til exempel dessa tre böcker för 20 spänn, sammanlagt.
 
Först blev det lite bohemliv och erotik. Lyssnade ju på Birgitta Stenberg på mässan och blev glad när jag hittade hennes Kärlek i Europa. Anaïs Nin är i ställlet för 50 skäms-boken, som jag fortfarande lyckats avhålla mig från att köpa.
 
 
Sen blev det lite allavrligare saker också.
 
 
 
På tal om Birgitta Stenberg så missa inte filmen Alla vilda på SVT 2 klockan 20.00 i kväll. Har hört att den ska vara riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0