bokrapport augusti

Jag får ju tyvärr konstatera att sommaren inte blev det läsmataron som jag hade hoppats på. Jag undrar bara vad jag gjorde i stället? Försöker minnas, men kommer inte på något …

Det här är i alla fall vad jag hann med:

 

Rajaa Alsanea – Flickorna från Riyadh

George R.R Martin – A Storm of Swords

Isaac Marion – Varma kroppar

Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren – Eld

Johanna Strömqvist – Smittad

Karina Berg Johansson – Den sista utvägen

Frida Skybäck – Charlotte Hassel

Antologi – Het

 

Bäst i augusti: Får jag säga A Storm of Swords? Det var ju ingen högoddsare direkt. Kan bara konstatera att det var himla trevligt att vara tillbaka i Westeros igen. Och så Varma kroppar, som faktiskt lyckades med konststycket att göra zombies till intressanta huvudpersonen mer fler intressen än att äta hjärna.

 

Sämst i augusti: Kan inte säga någon som var direkt dålig, men Den sista utvägen levde inte riktigt upp till förväntningarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0