sötnos

För ett tag sen kom jag över en mobiltelefon med kamera, något som känns väldigt exklusivt för en person vars förra mobiltelefon hölls ihop av silvertejp. Eftersom jag inte har någon digitalkamera, eller någon annan fungerande kamera över huvud taget, har detta lett till en hel del fotande av allt möjligt som kommer i min väg.
Därför vill jag passa på att presentera ett av mina favoritmotiv och tillika läskompis.


Eftersom han är en katt har han naturligtivis mer än ett namn. På vaccinationsintyget står det visserligen Snurre, men han lystrar även till Purrisnurr, Snurriborus, Pyret, Klösisaurus Rex och "jäkla kattskrälle".
På bilden intar vi en av våra favoritpositioner: jag utsträckt på soffan med en bok i händerna och Snurris halvliggande på mitt ena ben. Så kan vi sitta i timmar. Mycket mysigt. 
Trackback
RSS 2.0