bokrean avrundning

Det är onekligen lite historiskt det här, mitt första bokreapaket från en nätbokhandel. Faktum är att det känns ungefär som vilket bokpaket som helst, förutom den snuskigt låga priset då (154 spänn för fyra böcker. Jag betalade mer för de tre jag köpte i den fysiska bokhandeln.).

 

Egentligen var det bara Den röda soffan som jag verkligen behövde eftersom vi ska läsa den i bokcirkeln. Men när jag ändå höll på och beställde verkade det dumt att inte lägga till några till. Therese Bohmans Den drunknade för att jag har hört så mycket bra saker om den. Detsamma för Ali Shaw. Johanna Mo för att Modernista som regel har de intressantaste debutanterna och dessutom de i särklass snyggaste böckerna.

 

 

Jag tror också att det här avslutar min bokreashopping för den här gången. Och sju böcker allt som allt var faktiskt mer än vad jag räknat med. Och det är böcker som jag känner mig nöjd men, som jag verkligen vill läsa, och som förmodligen inte kommer att stå och värma hyllorna i flera år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0