A weekend in the life of...

Funderade ett slag på att skriva något om helgen som gått, men noterade att Klipskkonst redan sammanfattat det. Böckerna jag fick tag på var för övrigt tre romaner av Henry Miller.
Hur som helst så har vi en ny bokhylla nu. Den var en bitch att montera, men blev väldigt snygg. Nu återstår arbetet med att sortera och flytta om hela boksamlingen så att det äntligen kan bli lite ordning och reda här. Men det lär inte hända den här veckan. För mycket annat att göra.
Och jag kommer inte åt min e-mail...  Den här veckan behöver jag verkligen komma åt min mail. Om den fortfarande inte funkar i kväll måste jag få igång ett nytt konto. Suck....

Kommentarer
Postat av: Rickard Ö.

tack för helgen! det var mycket trevligt. =)

satt och slösurfade efter arbete idag och fann detta. kanske inget du vill syssla med, men jag skickar i vart fall länken:

http://www.liberhermods.se/ensamble/home.nsf/bykey/SJON-6FRGXP!OpenDocument#hog

2007-01-23 @ 11:39:36
URL: http://klipskkonst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0