Bibliofili

Det kom ett paket med medlemspremier från Ordfront i går: Lionel Shrivers Vi måste prata om Kevin, Lasse Bergs Gryning över Kalahari, Marjane Satrapis samlade Persepolis-album samt en bok om tidskriftsdesign.
I födelsedagspresent/julklapp fick jag Poppy Z. Brites Soul Kitchen, Neil Gaimans Fragile Things, Christopher Preists Skenverk, Carina Rydbergs Den som vässar vargars tänder samt en antologi med erotiska vampyrnoveller.
Innan jul köpte jag Christine Falkenlands Trasdockan och Lotta Snickares och Liza Marklunds Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra.
Förra veckan beställde jag Sergej Lukjanenkos Nattens väktare och Caitlín R. Kiernans Daughter of Hounds.
Jag har med andra ord väldigt mycket bra böcker att läsa.
Och vi är också i desperat behov av en ny bokhylla...

Kommentarer
Postat av: Rickard Ö.

lugn. vi kommer om en vecka, och då finns det möjlighet till frakt av bokhylla! =)

2007-01-13 @ 01:29:24
URL: http://klipskkonst.blogg.se
Postat av: Mikael Ölmestig

Egentligen vad man brukar kalla ett lyxproblem, men det är verkligen behövligt.

2007-01-13 @ 12:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0