know yourself

Jag har gett upp. Det enda sättet för mig att inte låna böcker från biblioteket vore att inte gå dit över huvud taget. Naturligtvis är det inte ett godtagbart alternativ. Vi råkar faktiskt ha ett ovanligt vackert bibliotek i Halmstad och det är en njutning att bara befinna sig i det.

image2

Fler fina bilder finns på fotografen Johan Lotands sida.

I går var det Jenny Diskis On trying to keep still som jag inte kunde motstå. Dels för att jag fått den rekommenderad av flera boknördar i bekantskapskretsen, dels för att hon ser ut precis som jag vill göra när jag är sextio. Ser fram emot att ha den som reselektyr i påsk.

Läser just nu: Daniel Sjölin - Världens sista roman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0