bokrapport oktober

I oktober har jag äntligen haft tid att läsa, men det fortfarande väldigt mycket recensionsböcker.

Marie Brennan - Midnight Never Come
Stefan Nyman - Anna är online
Alan Bennett - Drottningen vänder blad
Sándor Márai - Glöd
Anna Charlotta Gunnarson - Gabriela Stjärna och fienden
Ulrika Kärnborg - Myrrha
Niklas Janz - Tornrummets hemligheter

Två ljudböcker hanh jag också med:
Elsie Johansson - Sin ensamma kropp
Doris Lessing - Det femte barnet

Bäst i oktober. Drottningen vänder blad. En helt förtjusande liten bok full med humor och läsglädje
Sämst i oktober: Inget har känts direkt dåligt. Möjligen hade jag lite för höga förväntningar på Myrrha. Gillade inte den så mycket som jag hade hoppats att jag skulle göra. 


Läs den här!


Större delen av helgen tillbringades, som planerat, i soffan med en katt i knäet och en vampyrroman i händerna och ett glas rödvin inom behändigt räckhåll. Jag har haft sämre halloweens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0