bokrapport september

Mycket recensionsböcker i september. Mycket låneböcker från biblioteket också. Trots det kom jag hem med tolv nya böcker från Bokmässan. Jag fattar inte riktigt varför jag har så svårt för att läsa de böcker jag köper. Borde kanske införa lånestopp nu.
Sen blev det bara två ljudböcker den här månaden eftersom jag varit befriad från jobbet som tidningsbud. Har haft lite dålig fantasi på den fronten, utbudet på biblioteket är ju något mer begränsat, så ingen av ljudböckerna var någon större hit. 

Lise Indahl - Den osynliga
Johan Kinde - Någon sorts extas
Ida Säll - Jenny Häggs mamma solar brösten i sovrummet
Johanna Lindbäck - Min typ brorsa
Jeff Lindsay - Dearly Devoted Dexter
Sofi Oksanen - Baby Jane
Ingrid Remvall - Prismagalaxen - Silvertrådarna

Ljudböcker
Denise Rudberg - Matilde
Mia Törnblom - Så dumt!

Bäst i september: Utan tvivel Sofi Oksanens nya.
Sämst i september. Denise Rudberg igen. Matilde var om möjligt ännu tristare än Jenny S. Nu gör jag officiellt slut med Rudberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0