bokrapport augusti

Dålig läsmånad, augusti. Alldeles för mycket jobb samt alldeles för mycket krångel på jobb leder till alldeles för lite sömn och alldeles för stora koncentrationssvårigheter. Men jag mår mycket bättre nu, tack.

Katrine Kielos - Våldtäkt och romantik
Melissa Marr - Mer än ögat ser
Annika Thor - Vad skulle du ha valt?
Denise Rudberg - Jenny S
Markus Zusak - Boktjuven

Ljudböcker
Jens Lapidus - Aldrig fucka upp
Jenny Downham - Innan jag dör
Trisse Gejl - Patriarken
Peter Kihlgård - Kicki & Lasse

Bäst i augusti: Helt klar Markus Zusaks Boktjuven. Ljuvligt språk, fantastisk historia. Helt enkelt underbar.
Sämst i augusti: Denise Rudbergs Jenny S. Visserligen valde jag den för att jag vid tillfället behövde något lättsmält (sömnbrist och koncentrationssvårigheter, remember) men det här var nästan för lättsmält. Läste och läste och läste och väntade på att det skulle hända något. Men det gjorde det aldrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0