bokrapport mars
Mycket ungdomsböcker, en diktsamling och ett seriealbum gör det här till en betydligt längre lista än förra månadens.
Inger Edelfeldt - Namnbrunnen
Lina Forss - Vildängel
Helena Eriksson - De, bara
Andrzej Tichý - Fält
Neil Gaiman - The Absolute Sandman vol. I
Åsa Mattsson - Salong F.
Johanna Nilsson - Janis den magnifika
Sofia Bergting - Övergiven värld
Marta Söderberg - Sista chansen
Bäst i mars: Sandman, utan tvivel. Jag har känt till den här serien i över tio år, men först nu kommit mig för att börja läsa den. Och nu bara tokälskar jag!
Sämst i mars: Salong F. Jag hade hoppats på så mycket mer av den här romanen. Men den liknar mest ett mischmasch utan djup och gestaltning.
Inger Edelfeldt - Namnbrunnen
Lina Forss - Vildängel
Helena Eriksson - De, bara
Andrzej Tichý - Fält
Neil Gaiman - The Absolute Sandman vol. I
Åsa Mattsson - Salong F.
Johanna Nilsson - Janis den magnifika
Sofia Bergting - Övergiven värld
Marta Söderberg - Sista chansen
Bäst i mars: Sandman, utan tvivel. Jag har känt till den här serien i över tio år, men först nu kommit mig för att börja läsa den. Och nu bara tokälskar jag!
Sämst i mars: Salong F. Jag hade hoppats på så mycket mer av den här romanen. Men den liknar mest ett mischmasch utan djup och gestaltning.
Kommentarer
Trackback