bokrapport december
Bloggandet har varit far from my mind den här månaden, vilket jag såklart måste rätta till. Jag börjar med bokrapporten för december månad.
Mats Berggren - Sista berättelsen om oss
Madeleine Krell - De kallade mig Ise
Theodor Kallifatides - Mödrar och söner
Neil Gaiman - The Graveyard Book
Björn Sortland - Vad är så skört att det bryts om du säger dess namn?
Elin Boardy - Allt som återstår
Sara Mannheimer - Reglerna
Haruki Murakami - Norwegian Wood
Philip Pullman - Once upon a time in the north
Bäst i december: Svårt val, det var mycket bra böcker den månaden. Blir nog jämt skägg mellan Gaiman och Murakami.
Sämst i december: Sista berättelsen om oss. Rätt trist ungdomsbok som jag nog aldrig skulle ha läst om jag inte fick i uppdrag att recensera den.
Mats Berggren - Sista berättelsen om oss
Madeleine Krell - De kallade mig Ise
Theodor Kallifatides - Mödrar och söner
Neil Gaiman - The Graveyard Book
Björn Sortland - Vad är så skört att det bryts om du säger dess namn?
Elin Boardy - Allt som återstår
Sara Mannheimer - Reglerna
Haruki Murakami - Norwegian Wood
Philip Pullman - Once upon a time in the north
Bäst i december: Svårt val, det var mycket bra böcker den månaden. Blir nog jämt skägg mellan Gaiman och Murakami.
Sämst i december: Sista berättelsen om oss. Rätt trist ungdomsbok som jag nog aldrig skulle ha läst om jag inte fick i uppdrag att recensera den.
Kommentarer
Trackback