schyst tidsfördriv

Det här är mitt senaste lilla tidsfördriv: Bok.nu ger personliga boktips och möjlighet att hitta andra boknördar. Fast fantasin är lite dålig. Många av de böcker jag blivit tipsad om hitintills har jag redan läst, och om man gillar en bok i till exempel Narnia-serien är kan man säkert räkna ut själv att man kommer att gilla resten också. Och när jag valde böcker av Inger Edelfeldt och Christine Falkenland som favoriter började sidan genast tipsa mig om andra böcker av samma författare. Jag skulle dock hellre vilja ha tips på liknande böcker av författare jag inte läst. Men det kanske kommer med tiden. Hur som helst, du kan läsa mer om Bok.nu här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0