dagens bästa nyhet

Här har man varit ensam hemma i några dagar och inte kommit sig för att kolla mejlen, eller ens sätta på datorn för den delen. Och när man gör det finner man sjutton olästa mejl, varav tre fjärdedelar är rent skräp. Däremot kom SF-bokhandeln med dagens bästa nyhet. Nu finns nämligen Caitlin R. Kiernans nya roman The Red Tree till försäljning! Något som bokstavligen fick mig att studsa av lycka.
Nu är frågan om jag ska beställa den direkt eller om jag ska vänta tills jag får chansen att besöka SF-bokhandeln IRL om en sådär två veckor. Med andra ord: kan jag hålla mig så länge?
För närvarande är det inte något större problem eftersom jag är helt absorberad av Cornelia Funkes Bläckmagi (660 sidor ren läsglädje). Haken är att om jag fortsätter läsa i den här takten så kommer den inte att räcka i mer än ett par dagar till.
Beslut, beslut, beslut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0