new moon eller inte new moon, det är frågan

Just nu försöker jag bestämma mig för om jag verkligen vill gå och se New Moon på bio eller inte. Ärligt talat så var jag inte särskilt förtjust i Twilight och jag kände att det nog var DVD som gällde för kommande filmer. Men nu när tidnigarna är fulla med New Moon-artiklar och filmpostrarna är uppe och alla talar om det, så börjar jag känna att jag kanske borde boka en biljett ändå... För att liksom vara med, för att kunna hänga på snacket efteråt. Å andra sidan misstänker jag att filmen knappast kommer att vara värd den hundralapp som biljetten kostar. Jag tyckte åtminstone inte att Twilight var värt det.
Å det trejde ser filmbilderna på The Volturi riktigt läckra ut...
Hmm, beslut, beslut, beslut...

Kommentarer
Postat av: woah

jag var nyss och såg new moon. den var värd de hundra kronorna.

mycket bättre än twilight, vilket man förstår med tanke på den nya regissören och pengarna de hade till att göra filmen.

men jag håller med dig, twilight var inte så värd att se. man förstår inte djupet av allt som sker då man inte läst böckerna.

och tyvärr är filmen inte rättvis boken. otroligt många säger att twilight är överskattat men det är den ENDAST om man bara kollat filmen. Böckerna är värda. De är Otroligt värda.

Och New moon, se den. Den var fin.

2009-11-21 @ 00:39:17
URL: http://sicksickworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0