böcker som beskriver mitt liv

Egentligen borde jag göra vettiga saker, typ skriva klart en bokrecension. Men jag gjorde det här i stället:

Besvara frågorna genom att använda titlar från böckerna i din bokhylla.


Är du man eller kvinna?

Flickan i skogen

Beskriv dig själv

Vildängel

Hur mår du?

Allt är bara bra, tack

Beskriv stället du bor på

Splendorville

Vart skulle du vilja resa?

Paris Immortal

Beskriv din bästa vän

Du, mitt du

Vilken är din favoritfärg?

Svart som silver

Hurdant väder är det just nu?

I närheten av solen

Vilken är din favoritårstid?

The October Country

Om ditt liv vore ett tv-program, vad skulle det heta?

Den stora föreställningen

Vad betyder livet för dig?

Låta sig hända

Hurdant är ditt parförhållande?

Den vidunderliga kärlekens historia

Vad är du rädd för?

Tidstjuven

Dagens aforism

Det finns ett hål i verkligheten

Vilket råd skulle du vilja ge?

Gör vad du vill

Hur skulle du vilja dö?

Naturlig död?

Ditt motto

Mig äger ingen

 

Fler svar hittar ni här och här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0