min kulturtyp

Det här är jag, enligt Kulturradions personlighetstest:

Grattis! Du är en bussig kulturälskare.
Du är en välvillig och nyfiken allätare som önskar dygnet hade fler timmar eftersom det är så många filmer som ska ses och diskuteras. Och sen utställningarna på det. Och böckerna. Du åker kollektivt, gillar te och barn och djur och var den i kompiskretsen som tog initiativet till bokcirkeln.
Dina program: Biblioteket, Kulturnytt

Ganska träffande, må jag säga. Jag gllar ju djur, te, åker kollektivt och lyssnar på Biblioteket. Visserligen var det inte jag som tog initiativet till den bokcirkel jag är med i, men det är jag som kommer med alla förslag på böcker att läsa. Men jag är rätt dålig på att se film...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0