bokrapport april

Det goda läsvädret håller i sig. Hann klämma så här mycket förra månaden:

Märta Tikkanen - Emma & Uno
Joe Hill - Horn
Ian McEwan - Hetta (ljudbok)
Jenny Jägerfeld - Här ligger jag och blöder
Katerina Janouch - Amandas bok
Delphine de Vigan - Underjordiska timmar
Malin Iskasson - Isnätterna
Emmy Abrahamson - Min pappa är snäll och min mamma är utlänning
Guillermo del Toro & Chuck Hogan - The Fall
Haruki Murakami - Fågeln som vrider upp världen

Bäst i april: Jag får nog säga Murakami trots allt. Fågeln som vrider upp världen är i och för sig inte den bästa bok han har skriivt men håller onekligen hög kvalité ändå.

Sämst i april: Eller ska jag säga månadens besvikelse? Varken Horn eller The Fall lyckades riktigt leva upp till mina, i och för sig, ganska höga förväntingar.


Kommentarer
Postat av: violen

Alltså, din bakgrund är ju bara så vansinnigt snyggt, jag gillar brunt och böcker......och att de är utan omslag gör det ju bara snyggare......

Kanske det trots allt var bättre förr när en bok var en bok var en bok?????

2011-05-04 @ 14:21:26
URL: http://violensboksida.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0