stora bokbytardagen del 2

Stora torg, Halmstad 13.10.


Första intrycket av det här bokbordet var tyvärr besvikelse. Många har tydligen sett Bokbytardagen som en möjlighet att blli av med gamla och trasiga böcker. Men just då jag gett upp hoppet dök det upp en dam med Kristina Sandbergs Att föda ett barn, en bok som jag haft på min att läsa-lista ett tag. Vi bytte rakt av och hon fick Amanda Hellbergs Döden på en blek häst av mig.

Eftersom det inte verkade vara särskilt stor rotation på böckerna gick jag och sambon och gjorde några andra ärenden ett tag och kom tillbaka till bordet en halvtimme senare, då jag kunde byta till mig Unga kvinnor av Louisa May Alcott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0