cirkla i höst igen?

Sen jag med stor behållning följde Sveriges Radios Bokcirkel då de läste Haruki Murakamis Fågeln som vrider upp världen i våras, har jag gått och väntat på att nästa bokcirkel ska presenteras. Och nu är den här! Cirkeln består i höst av Aino Trosell, Klas Östergren och Unni Drougge och boken de ska läsa är klassikern Gösta Berlings saga av Selma Lagerlöf. Visserligen har jag redan läst den, men det var en sådär tio år sen, så det kanske är dags för en omläsning.

Eftersom jag är hopplös på att hålla reda på sändningstider kommer jag precis som förra gången att följa cirkeln via podradio. Perfekt för att göra såna saker som städning lite mer intressant.

 

Läs mer på Bokcirkelns hemsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0