sämsta bokbloggaren punkt nu

I juni har jag garanterat tagit priset som månadens sämsta bokbloggare. Energin och lusten har helt enkelt inte funnits där, men nu hoppas jag att det ska bli ändring på det eftersom jag har ... semester!

 

(Paus för applåder och glada tillrop)

 

Min plan för den här veckan går ut på att äta nyttigt och läsa mycket böcker. Hur det går med det första är tveksamt men vad gäller det andra är jag helt övertygad om att det kommer att lyckas. Jag tänkte också försöka föra lite läsdagbok här på bloggen.

 

Till att börja med måste jag läsa ut Vigdis Grimsdottirs Grandavägen 7, förra månadens bok i den Nordiska utmaningen, som jag alltså ligger hopplöst efter i. Hoppas på att hinna igenom den inom de närmaste dagarna.

 

Sen har jag samlat ihop en hög med böcker på byrån vid sängen, böcker som jag verkligen längtat efter att få läsa. För närvarande innehåller den typ tio böcker och de flesta är av den tjockare typen. Tanken är att jag ska hinna med alla under semestern, men vi får se hur det går.

 

 

Semesterläsningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0