bokrapport oktober

I oktober förra året läste jag 13 böcker. I år blev det bara tio. Känns som att jag måste lägga på ett kol nu.

 

Lars Kepler – Hypnotisören

Gabriel García Márquez – Krönika om ett förebådat dödsfall

Mark Haddon – The Curious Incident of the Dog in the Night-time

Nene Ormes – Särskild

Caitlin R. Kiernan – The Drowning Girl

Ransom Riggs – Miss Peregrines hem för besynnerliga barn

Lee Carroll – Black Swan Rising

Laurel Oliver – Delirium

Sara Beischer – Jag ska egentligen inte jobba här (ljudbok)

Pia Hagman – Millan

 

Bäst i oktober: Himla bra månad för urban fantasy. Kiernan är ju alltid fantastisk och Lee Carroll visade sig vara en trevlig ny bekantskap som jag gärna läser mer av.

 

Sämst i oktober: Jag visste ju redan att deckare inte är något för mig, men skit vad dålig Hypnotisören var! Jag trodde aldrig att fanskapet skulle ta slut! Nej, inte mer Kepler för mig, tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0