bokrapport januari

Länge såg det ut som att januari skulle bli en katastrofal läsmånad. Två veckor in på det nya året hade min sambo hunnit läsa ut fler böcker än jag hade, och det är förstås helt oacceptabelt. Det var otaktiskt av mig att börja med två tegelstenar. Som tur var tog det sig på upploppet och jag vann. Inte för att det är en tävling, men ... (jo, lite är det nog det).
 
George R.R. Martin - A Feast for Crows
Erin Morgenstern - The Night Circus
Alan Bennett - Snusk - Två osedliga berättelser
Jonas Hassen Khemiri - Jag ringer mina bröder
Mats Berggren - Jag ljuger bara på fredagar
Pernilla Alm - Alltid du
Jonas Gardell - Torka aldrig tårar utan handskar - 1. Kärleken (ljudbok)
Britt Dahlström - Bara om böcker
 
Bäst i januari: The Night Circus utan tvekan. Magisk! Underbar! Ljuvlig!
 
Sämst i januari: Jag blev förskonad riktiga bottennapp den här månaden.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0