Underbara skrivare vid vatten

I morgon drar jag i väg till Ivö i norra Skåne för ett tvådagars "skrivretreat" med ett gäng kollegor från Författarskolan. Det ska bli roligt och jag behöver verkligen omväxling.
Men som så mycket annat kräver det också en massa energi. Jag måste packa, boka tågbiljetter, stiga upp tidigt och resa i flera timmar. Kommer hem sent på söndagkväll, förmodligen dödstrött och utsvulten. Att "vila upp sig" är det alltså inte alls frågan om.
Och ändå tvekade jag inte ens tre sekunder med att bestämma mig för att åka.
Ja, det ska bli roligt. Hur kul som helst faktiskt.
Väck mig inte tidigt på måndag bara...

Kommentarer
Postat av: Mikael Ölmestig

Ser att du travesterar en bok. Förr så hade du alltid låttitlar till dina inlägg. Är detta något du tänker återuppta?

2007-01-31 @ 16:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0