Eskapix vol 6

Omslag till Eskapix

Eskapix # 6 är ute och ja, jag medverkar den här gången också. Liksom alla de här:

CAMILLA JÖNSSON: HAVETS DÖTTRAR  (mitt bidrag)
Vackert och erotiskt om en man och en sjövarelse

STEWE SUNDIN: NATTFÄRD
Skön skräckberättelse i klassisk stil

GUY DE MAUPASSANT: GRAVSKÄNDAREN
Klassisk skräcknovell med romantisk twist

GUNNAR BLÅ: DEMONEN
Den svenska litteraturens enfant terrible med erotisk skräck

FREDRIK F.G. GRANLUND: KÖTTETS LUST
Mörk och suggestiv fantasy.

KARL SMUTS: STADEN
Surrealistisk skräck från Göteborg

HP LOVECRAFT: OUTSIDERN
Klassisk skräck.

LYRIK
LINDA ÅGREN: LORELEI

SERIER
KIM W ANDERSSON: LOVE HURTS

ARTIKLAR
SKRÄCK OCH SEX

OMSLAG
ARANTZA

Jag är fortfarande förtjust över att det finns en sån här tidning på svenska. I den kan jag för första gången publicera skräck för vuxna. Tidigare har jag ju skrivit en hel del skräck för tjejtidningar, men det kräver också att jag håller mig inom deras rätt strikta ramar. Det får inte bli för provocerande. Men i Eskapix får jag vara helt hämningslös. I like!

Kommentarer
Postat av: eskapix

Nästa gång är Eskapix tillbaka i det fetare formatet igen, massor av sidor ska det vara! Och så får jag hjälp av två lektörer också. Välbehövligt ska gudarna veta:-)



Keep up the good work!

2008-08-17 @ 22:26:17
URL: http://eskapix.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja, just det...hoppas jag ser dig på "Klubb Eskapix", cafe Edenborg (sthlm) lördagen den 29 november:-)

2008-08-17 @ 22:28:06
URL: http://eskapix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0