bortkopplad

Okej, jag vet att jag för det mesta lever i min helt egna lilla värld och därför missar lite allt möjligt som pågår därute i verkligheten, men hur i h-vete kunde jag missa att jag ska hålla skrivarcirkel med början nästa vecka? I dag damp nämligen deltagarlistan ner på hallmattan och jag kollade lite förstrött och noterade att det var rätt många anmälda. Sen tänkte jag inte mer på det just då. Först någon timmer senare kom jag mig för att kolla när kursen börjar. 26 februari! Konstaterade snabbt att detta datum infaller redan nästa vecka och att jag har gjort ungefär noll planering. 
Så nu vet ni vad jag kommer att syssla med de närmaste dagarna.

För den som har lust att gå en skrivarcirkel i Halmstad men inte kom med den här gången startar det en ny den 16/4-09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0